Wysyłka i zwroty

WYSYŁKA

Wysyłkę towarów realizujemy jedynie na terenie terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Wysyłka towaru realizowana jest za porśednictwem UPS/DHL/DPD, jej podwykonawcy lub za pomocą Poczty Polskiej.
Przesyłki dostarczane są w ciągu 2 dni roboczych pomiędzy godziną 10.00 a 18.00 od momentu potwierdzenia dostępności zamówionego towaru.
W związku z powyższym prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym, w podanych godzinach, będą Państwo mogli odebrać przesyłkę.

Przy płatności "za pobraniem" do kwoty doliczamy 1,5% wartości zamówienia jako koszty pobrania (minimum 10 zł). Maksymalna kwota pobrania - 2.000 zł.

Prosimy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli zawartość przesyłki została uszkodzona, prosimy spisać protokół szkody podpisany przez kuriera dostarczającego przesyłkę i przesłać go do naszej firmy.

CZAS DOSTAWY

Termin realizacji zamówienia zależny jest od aktualnych stanów magazynowych producentów. Zostanie on potwierdzony po złożeniu zamówienia i przyjęciu jego do realizacji.
W większości przypadków towary sprowadzane są na zamówienie, a czas realizacji wynosi od 2 do 8 tygodni, w zależności od dostawcy oraz jego wewnętrznych stanów magazynowych.
Średni czas realizacji zamówienia to 2-4 tygodnie.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o Prawach Konsumenta - Konsument może zrezygnować z towaru zakupionego na odległość, bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduję się pod tym linkiem Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

UWAGA :

  • Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
  • Nie przyjmujemy nieawizowanych przesyłek.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych na nasz koszt.

  • Koszty zwrotu towaru wyglądają następująco :
    - jedna paczka o wymiarach 60x60x50cm - 25 zł brutto.
    - jedna paczka o wymiarach większych od 60x60x50cm ale mniejszych niż 80x80x60 cm - 45 zł brutto.
    - jedna paleta - paczka o wymiarach przekraczających 80x80x60 cm (przesyłka paletowa) - 140 zł brutto.
    W razie zwrotu towaru odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    REKLAMACJE

    Reklamacje należy składać listownie lub za pomocą poczty email na adres
    Gralux, ul. Bartycka 26/11, 00-716 Warszawa, sklep(at)strefalamp.pl
    Reklamacje będą rozpatrywane bezzwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.
    Formularz reklamacji można pobrać z tego miejsca Formularz Reklamacji
    Warunki Dostawy, Zwrotu i Reklamacji w aktualnym brzmieniu obowiązują od dnia 28 grudnia 2014 roku.

    wabusiness template